ener shirut1

 

 

  • מערך שירות ותחזוקה העומד לרשות לקוחות החברה.

  • אחריות מורחבת על המערכת למשך 48 חודשים מחיבור המונה
    (שילוב המערכת ברשת החשמל). אחריות יצרן (גב אל גב בהתאם לכתב האחריות) לפנלים ולממירים.

  • אחריות ישראלית נוספת של יבואן הפנלים (גב אל גב ובהתאם לכתב האחריות),
    הכל מטופל בארץ ובשפה העברית.

  • הפעלת אחריות יצרנים (גב אל גב עם כתב האחריות) במקרה של תקלה.

  • טיב העבודה / ההתקנה - תיקון כל תקלה בפעילות המערכת.

  • ניטור יומי של ייצור המערכת.

  • זמן תגובה לטיפול בתקלה משביתת מערכת - עד 3ימי עסקים ( 72שעות בימי עסקים).

  • שאלות ותשובות ע"י מוקד מקצועי.

  • אפשרות להרחבת תקופת האחריות (בתשלום נוסף) בעת רכישת המערכת.

  • שעות הפעילות: מענה אנושי בימים א'-ה', ( 8:30-17:30מעבר לשעות הפעילות מענה
    אנושי באמצעות מוקד חיצוני ייעודי).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

לקבלת ייעוץ מומחה

[ללא עלות וללא התחייבות]

Copyright © enerpoint 2018

Design by Studio Bahir  |  Site by Actvtec