תיאור התפקיד:

א. ריכוז נושא המלאי והרכש למערכות סולאריות .הפקת הזמנות לקוח ,
    תעודות משלוח , חשבוניות .
ב. ביצוע בקשות להצעות מחיר על פי מפרטי הנדסה, פתיחת הזמנות רכש ומעקב אספקה שוטף, הפקת תעודת קבלת סחורה, בדיקת מחירים והעברה למחלקת כספים .
ג. תיאום וניהול הובלות ואספקות לפרוייקטים באתרי הלקוח בתיאום עם הלקוח וצוותי ההתקנה.
ד. איתור ספקים וביצוע תהליך רכישה של חלקי חילוף ופרטי מערכת, כלי עבודה ואמצעים עבור אנשי השירות.
ה. איתור ספקים וביצוע מו"מ.
ו. אישור אספקות וחשבונות ספקים וקב"מ.
ז. מתן מענה לאירועים אד-הוק.
ח. ייצוג מכובד של החברה תוך מתן מענה אדיב וסבלני.
ט. עבודת צוות כחלק מצוות קשרי לקוחות ומנהלי פרוייקטים.

 

דרישות:

  • רקע ויכולת טכנית בסיסית, השכלה טכנית – יתרון.
  • בעל רקע/ היכרות בתחום מערכות סולאריות (יתרון משמעותי).
  • ניסיון בתפקידי רכש ולוגיסטיקה, הכולל ממשק עם ספקים והובלות, של 3 שנים לפחות.
  • שיטתיות , קפדנות, עמידה בהתחייבויות, שירותיות, ייצוגיות.
  • עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה.
  • יכולת עבודה במחשב (פריוריטי יתרון).

 

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

אז אם אתם מתאמים שלחו קו"ח ל:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

לקבלת ייעוץ מומחה

[ללא עלות וללא התחייבות]

Copyright © enerpoint 2018

Design by Studio Bahir  |  Site by Actvtec